Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  حمل اثاثيه منزل در اصفهان كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان حمل اثاثيه منزل در اصفهان كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان

sadraabar

حمل اثاثيه منزل در اصفهان كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان

 

حمل اثاثيه منزل در اصفهان كارگر حمل اثاثيه منزل در اصفهان

13.11.1400

حمل اثاثيه منزل در اصفهان ژائو و استنك (2003) و واتنه و هايد (2004) اهميت ارتباط بين ارائه‌دهنده 3PL و مشتري را برجسته كردند و نشان دادند كه كاوش در ارتباط از نظر بهبود شاخص‌هاي عملكرد براي تحقيق حاضر، فهرستي جامع از عناصر خدمات كه ابعاد عملكردي، زنجيره ارزش و قابليت‌هاي استراتژيك ارائه‌دهنده 3PL را در بر مي‌گيرد، از اولويت‌هاي خدمات شناسايي‌شده توسط محققان و متخصصان 3PL ايجاد شد (مورفي و پويست، 2000؛ ليب و بنتز، 2005). ؛ ليب و كندريك، 2003؛ فاستر و مولر، 1990؛ ريچاردسون، 1995؛ بردي و تريسي، 1991؛ بهاتناگار و همكاران، 1999؛ ساهاي و موهان، 2004؛ مولنكوپف و داپيران، 2005؛ اول5نگ آكتاس، 20. در مجموع 31 مورد اندازه گيري براي ارائه خدمات يك ارائه دهنده 3PL ايجاد شد: چهارده مورد براي ارائه خدمات عملكردي، هشت مورد براي ارائه خدمات زنجيره ارزش و 9 مورد براي ارائه خدمات استراتژيك. شاخص‌هاي مختلفي كه تأثير مزاياي بالقوه مختلف ناشي از همكاري مشتري 3PL را نشان مي‌دهند، امكان اندازه‌گيري عملكرد نتيجه را فراهم مي‌كنند. اين شاخص هاي عملكرد به منظور ارائه مجموعه اي ساختاريافته از شاخص ها طبقه بندي شدند. بررسي كامل ادبيات آكادميك مربوطه (ليب و بنتز، 2005؛ سهيل و سوهال، 2003؛ بولز و همكاران، 1997؛ ژائو و همكاران، 2006؛ ونكاترامن، 1989؛ بيتيتچي و همكاران، 2000) و بحث با پزشكان 22 عملكرد كليدي متمايز را شناسايي كردند معيارهاي به كار گرفته شده توسط مشتريان كه سپس به چهار گروه طبقه بندي شدند: هفت براي عملكرد فرآيند، شش براي عملكرد مالي، چهار براي عملكرد بازاريابي و پنج براي عملكرد استراتژيك. فهرستي از آيتم هاي نظرسنجي مورد استفاده براي اندازه گيري عملكرد مشتريان 3PL و همچنين به تصوير كشيدن خدمات مختلف ارائه دهنده 3PL در شكل 2 نشان داده شده است. بر اساس ادبيات مرتبط، ما چهار فرضيه را براي تحقيق خود فرض كرديم كه ارائه خدمات ارائه‌دهنده 3PL و عملكرد مشتري را به هم مرتبط مي‌كند. حمل اثاثيه منزل در اصفهان


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/13 ساعت: ۱۵ توسط:sadraabar :